טיפול בדלקת גידים

ברוך הבא לטיפול בדלקת גידים בכתף

דלקת גידים בכתף היא בעיה רפואית נפוצה שעשויה להשפיע על רמת הנעילות והנוחות שלנו. הגידים הם חברים חשובים במערכת השרירים שלנו ומשמשים כגשר בין השרירים לעצמות. כאשר הגידים מתרגלים כל הזמן על ידי פעילות גופנית או תנועות מסוימות, יתכן שהם יתעשיינו ויישברו בצורה מתוארכת, ובעקבות זאת, עשויים לגרום לדלקת בגידים.

הפיזיולוגיה של הגידים

הגידים בכתף נפרצים לשני סוגים: גידי קשר וגידי מפרצים. הגידים הקשירים מחברים את השרירים לעצמות ומאפשרים לנו להתנהג כדי להרים או להזיז משקל. הגידים המפרצים מתרכלים סביב הכתף ומסייעים לשמור על יציבות המפרצים והעצמות בעת תנועה.

בדלקת גידים, הגידים עשויים להידרך, להתייבש, או להגיע לפציעה מבחינת מבנה. כאשר נזוקים כך, הם עשויים לגרום לכאבים, עצרים בתנועה, ומשתנים בכושר ובביצועים.

טיפול בדלקת גידים בכתף

בטיפול בדלקת גידים בכתף, אנחנו מתמקדים בפיזיותרפיה ובטיפולי שחרור כאשר מטרתנו העיקרית היא להפחית את הכאבים, לשחזר את התפקוד, ולמנוע חזרה של הדלקת.

במהלך הפיזיותרפיה, אנו מתמקדים בשיפור כוח השרירים הסביבתיים לכתף והגבה, ובשיפור גמישות ותנועה בכתף. התכנית המותאמת אישית תכלול תרגילים שמטרתם לחזק את הגידים המשותפים, לשחזר תנועה תקינה בכתף, ולשמר על יציבות.

טיפול באמצעות קריותרפיה

מכשיר גלי הלם לטיפולי דלקת גידים

השימוש בקריותרפיה הוא גם חלק מהטיפול המשתמש יתר בקור כדי להפחית את הדלקת בכתף ולהקל על הכאבים. הקריותרפיה היא שיטה שבה יש למרוח קור על אזור הכאב כדי לסייע בפיזואולוגיה השלמה ולהקל על הדלקת.

טיפול באמצעות גלי הלם

גלי הלם, כמו גלי המפרצים, הם אחת מהשיטות הנוספות בטיפול בדלקת גידים. השימוש בגלי הלם עשוי לסייע בהפחתת הדלקת ובהקלה על הכאבים.

מטרת הטיפול היא להקל על הכאבים ולשחזר את התפקוד והתנועה בכתף, והשילוב של שוני הטיפולים יכול להיות הכי יעיל לטובת המטופלים.

למען בריאותם ושמחתם השתמשו בתמיכת מקצוענים רפואיים ופיזיותרפיסטים כשצריך.